Hlášení škod

Hlášení škod

Pojištění vozidel

Jak postupovat v případě škody?

  1. Na základě vámi předloženého oznámení a potřebné dokumentace škodní událost prošetříme. Doporučujeme vám, abyste k formuláři „Oznámení škodní události“ předkládali všechny doklady, které máte k dispozici. Další potřebné si můžeme vyžádat. V případě nutnosti zašleme na místo našeho technika ke zdokumentování škody.

  2. Šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu naší povinnosti plnit zahájíme bez zbytečného odkladu po oznámení škodní události. Po obdržení veškerých potřebných podkladů, a pokud se sjednané pojištění bude na vaši nahlášenou událost vztahovat, šetření pojistné události ukončíme a pojistné plnění Vám vyplatíme do 15 dnů od jeho skončení, případně vám sdělíme důvody jeho zamítnutí.
    Nebude-li možné skončit šetření vaší události do tří měsíců od data oznámení, budeme Vás o této skutečnosti písemně informovat a sdělíme vám důvody, proč nemůžeme šetření ukončit.

  3. Rádi bychom vás upozornili, že nárok na výplatu pojistného plnění se promlčuje nejpozději za 3 roky. Tato doba počíná běžet za 1 rok po vzniku pojistné události.

Kontakty na asistenční službu naleznete na zadní straně kartičky pojištěné osoby

K hlášení škody si připravte tyto doklady:

Pojištění vozidel Jízda
  • číslo pojistné smlouvy
  • velký technický průkaz
  • malý technický průkaz
  • identifikační údaje pojištěné/poškozené osoby (záznam o nehodě)
  • pokud událost byla šetřena policií, hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte jeho adresu nebo číslo jednací
  • bankovní spojení

Detailní popis:

  • Dříve než nás kontaktujete, připravte si zmíněné dokumenty.

Pojištění vozidel

Zde můžete ohlásit vaši škodní událost

Formuláře ke stažení

Oznámit událost lze:


 

TELEFONICKY
+420 226 294 294
(volba č. 2)

PÍSEMNĚ

Pojišťovna VZP, a. s.
Oddělení Likvidace pojistných událostí
Lazarská 1718/3
110 00 Praha 1