Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Hlášení škod
Níže najdete informace potřebné k nahlášení škody pro produkt Pojištění poskytovatelů zdravotních služeb
Jak probíhá řešení škody?
Na základě vámi předloženého oznámení a potřebné dokumentace škodní událost prošetříme. Doporučujeme vám, abyste k formuláři „Oznámení škodní události“ předkládali všechny doklady, které máte k dispozici. Další potřebné si můžeme vyžádat. V případě nutnosti zašleme na místo našeho technika ke zdokumentování škody.
Šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu naší povinnosti plnit zahájíme bez zbytečného odkladu po oznámení škodní události. Po obdržení veškerých potřebných podkladů, a pokud se sjednané pojištění bude na vaši nahlášenou událost vztahovat, šetření pojistné události ukončíme a pojistné plnění Vám vyplatíme do 15 dnů od jeho skončení, případně vám sdělíme důvody jeho zamítnutí.
Nebude-li možné skončit šetření vaší události do tří měsíců od data oznámení, budeme Vás o této skutečnosti písemně informovat a sdělíme vám důvody, proč nemůžeme šetření ukončit.Rádi bychom vás upozornili, že nárok na výplatu pojistného plnění se promlčuje nejpozději za 3 roky. Tato doba počíná běžet za 1 rok po vzniku pojistné události.
K hlášení události si připravte tyto doklady:
- číslo pojistné smlouvy
- pokud událost byla šetřena policií, hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte jeho adresu nebo číslo jednací
- pokud byl nárok uplatněn poškozenou osobou písemně prosím přiložte
- identifikační údaje pojištěné/poškozené osoby
- přiložte veškeré podklady prokazující vznik události napr. faktury za opravu, fotografie a soupis poškozených věcí apod.
- bankovní spojení
- číslo pojistné smlouvy
- pokud událost byla šetřena policií, hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte jeho adresu nebo číslo jednací
- pokud byl nárok uplatněn poškozenou osobou písemně prosím přiložte
- identifikační údaje pojištěné/poškozené osoby
- přiložte veškeré podklady prokazující vznik události např. faktury za opravu, fotografie a soupis poškozených věcí apod.
- bankovní spojení
- číslo pojistné smlouvy
- pokud událost byla šetřena policií, hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte jeho adresu nebo číslo jednací
- pokud byl nárok uplatněn poškozenou osobou písemně prosím přiložte
- identifikační údaje pojištěné/poškozené osoby
- přiložte veškeré podklady prokazující vznik události např. faktury za opravu, fotografie a soupis poškozených věcí apod.
- bankovní spojení
Formuláře ke stažení
Pokud chcete nahlásit událost, využijte následující formuláře:
Oznámit událost lze:
TELEFONICKY
+420 233 006 311
EMAILEM
oznameni.udalosti@pvzp.cz
PÍSEMNĚ
Pojišťovna VZP, a. s.
Oddělení Likvidace pojistných událostí
Lazarská 1718/3
110 00 Praha 1