Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Hlášení škod
Níže najdete informace potřebné k nahlášení škody pro produkt Zdravotní pojištění Patron
Jak probíhá řešení škody?
Na základě vám předložené dokumentace bude pojistná událost prošetřena. O výsledku vás vyrozumíme. Doporučujeme, abyste k formuláři oznámení škodní události předkládali všechny doklady, které obdržíte v průběhu pojistné události.
Od data uvedeného na Oznámení škodní události jako data převzetí dokumentace počíná běžet zákonná tříměsíční lhůta pro likvidaci pojistné události.
Nárok na výplatu pojistného plnění se promlčuje nejdéle za 4 roky po vzniku pojistné události.
K hlášení události si připravte tyto doklady:
- formulář „Ohlášení škodní události“
Formuláře ke stažení
Vyberte a stáhněte odpovídající dokument ze seznamu níže.
Oznámit událost lze:
EMAILEM
oznameni.udalosti@pvzp.cz
PÍSEMNĚ
Pojišťovna VZP, a. s.
Oddělení Likvidace pojistných událostí
Lazarská 1718/3
110 00 Praha 1
V případě, že dojde k pojistné události, je potřeba ohlásit škodní událost prostřednictvím vyplněného formuláře. To můžete provést jednoduše a hned několika způsoby:
- na každém prodejním místě
- zasláním naskenovaného formuláře s příslušnými doklady na adresu: oznameni.udalosti@pvzp.cz . (Maximální velikost přílohy v e-mailu je 15 MB. V případě větších příloh, rozdělte dokumentaci do více e-mailů. Při překročení maximální velikosti příloh nebude e-mail doručen.)
- zasláním doporučeně na adresu sídla Pojišťovny VZP, a.s., Lazarská 1718/3, 110 00 Praha 1, na odbor likvidace pojistných událostí
- oznámení události musí být učiněno bez zbytečného odkladu
Ke každé škodní události vyplňte jeden formulář Ohlášení škodní události. Vyplňte vždy všechna pole. Nezapomeňte do formuláře uvést informaci o způsobu zaslání peněz (složenkou nebo bankovním převodem).
Zde můžete zjistit stav své pojistné události
Zjistit stav zde
*Platí jen pro Cestovní pojištění, Zdravotní pojištění cizinců, Úrazové pojištění, pojištění Fénix, pojištění Patron,
pojištění majetku a domácnosti a o obecné odpovědnosti