Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Hlášení škod
Níže najdete informace potřebné k nahlášení škody pro produkt Pojištění poskytovatelů zdravotních služeb
Jak probíhá řešení škody?
Na základě vámi předložené dokumentace bude pojistná událost prošetřena. O výsledku vás vyrozumíme.
Doporučujeme, abyste k formuláři oznámení škodní události předkládali všechny doklady, které obdržíte v průběhu pojistné události.
Od data uvedeného na Oznámení škodní události jako data převzetí dokumentace počíná běžet zákonná tříměsíční lhůta pro likvidaci pojistné události.
Nárok na výplatu pojistného plnění se promlčuje nejdéle za 4 roky po vzniku pojistné události.
K hlášení události si připravte tyto doklady:
- číslo pojistné smlouvy
- pokud událost byla šetřena policií, hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte jeho adresu nebo číslo jednací
- pokud byl nárok uplatněn poškozenou osobou písemně prosím přiložte
- identifikační údaje pojištěné/poškozené osoby
- přiložte veškeré podklady prokazující vznik události napr. faktury za opravu, fotografie a soupis poškozených věcí apod.
- bankovní spojení
- číslo pojistné smlouvy
- pokud událost byla šetřena policií, hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte jeho adresu nebo číslo jednací
- pokud byl nárok uplatněn poškozenou osobou písemně prosím přiložte
- identifikační údaje pojištěné/poškozené osoby
- přiložte veškeré podklady prokazující vznik události např. faktury za opravu, fotografie a soupis poškozených věcí apod.
- bankovní spojení
- číslo pojistné smlouvy
- pokud událost byla šetřena policií, hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte jeho adresu nebo číslo jednací
- pokud byl nárok uplatněn poškozenou osobou písemně prosím přiložte
- identifikační údaje pojištěné/poškozené osoby
- přiložte veškeré podklady prokazující vznik události např. faktury za opravu, fotografie a soupis poškozených věcí apod.
- bankovní spojení
Formuláře ke stažení
Pokud chcete nahlásit událost, využijte následující formuláře:
Oznámit událost lze:
TELEFONICKY
+420 233 006 311
EMAILEM
oznameni.udalosti@pvzp.cz
PÍSEMNĚ
Pojišťovna VZP, a. s.
Oddělení Likvidace pojistných událostí
Lazarská 1718/3
110 00 Praha 1